| Litter star world |
our relationship is over~

Assalamualaikum guys :') nak stoghiy sikek. now aku dengan dia dah tak ada pape. kitorang couple dari 30/11/2012 sampai 11/09/2013 lama enn? 9 bulan. tapi nak buat accane tak de jodoh plakplak~ sedih la jugak. tapi tak de la sedih sangat. hehehehe. banyak kali dia mintak getback tapi jawapan aku ' Tak Ready' tak tau kenapa aku rasa taknak getback dengan dia. tapi dalam masa yang sama macam nak getback. hmm susah nak buat keputusan. mybe aku taknak getback sebab dah ada orang cuba ceroboh hati aku ni kot? acecehhh ~ now dia pun dah happy dah. dah ada awek. time mula mula dapat tau dia dah 'TAKEN' tu memang la sedih sebab time hari dia couple dengan perempuan tu, semalam tu dia mintak getback dekat aku, so aku rasa macam dipermainkan lah. hmmm. nangis sekejap je. pastu tak dah. buat tak tau :') aku akan selalu doakan dia happy dengan penganti aku. aku taknak lah bermusuhan dengan ex. aku pun tak heran sangat dia ada awek. tapi jelouse sikit tu ada lah. jelouse kalau nmpak dia kat TL tweet pasal awek dia. tipu lah kalau cakap tak jelousekan? :') takpe, aku boleh hidup tanpa dia. ada orang yang boleh bahagiakan aku. heee, now aku dah jatuh hati dekat someone ni. walamak dia ni pandai plak ayat aku. wesh. muka dia comel gila !!!! dia ni dak sekolah aku jugak. dia ni selalu buat aku happy. wesh, geram nya. dia baik, sporting, caring and yang paling penting dia sayang aku. hahahaha. Even kitorang tak couple tapi kitorang macam couple hehe. aku rasa better biar je relay aku dengan dia macam ni. lagi best. yelah, kalau couple selalunya break la apa lah. so better teman tapi mesra macam ni. heeee ~ aku harap aku dengan dia ni kekal lama lah walaupun tak couple. :') nak cerita macam mana kitorang kenal tapi tangan dah penat menaip plak, lain kali jelah :) lastlly nak cakap. Dear ex, aku selalu doakan kau bahagia ;) and Dear SA , Iloveyou :P byebye blogger ~ see you again :) Assalamualaikum :D

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Sekian lama terpisah akhirnya kita berjumpa b...
  •                                                   ...
  • Happy our Anniversrry Sayang !
  • *two month*krik krik
  • My New Husband ^^
  • hati terluka ='(
  • I LOVE YOU , I WILL MISS YOU DEAR =')
  • imissyouuuu !
  • nak gemok balik !!!!
  • hari raya =)

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)