| Litter star world |
hari raya =)

assalamualaikum bloggies =') , now nk story about HARII RAYA =')
MALAM RAYA ,about pukul 12 malam macam tu aku dengan family o the way blik MUAR , JOHOR . family mak long and family angah dah blik lama . angah tk dapat beraya sama =( angah kerja luar negara . dkat arab sana . , tinggal family aku jee yang lambat disebabkan abah kerja =') , sepanjang perjalanan tu memang kami adik beradik memang excited gilaa barbie tk tidur langsung ! HAHA mak aku jeee sorang tidur , kitorang mnyanyi lah apa lah . malam tu kerja aku ucap hari raya dekat mbee -2 sampai rm10 topup aku hbis ! huh ! nsib baik ad topup spare untuk text dgn sayang aku ! ASYNOR ! hewhew , haihh sumpah heppy time tu . lebih kurang pukul 3  setengah mcm tu sampai dah dekat rumah atuk , semua dah tidur , aku dgn abah sempat lg main mercun time tu . =') besok tima pagi raya pukul 6 dah kena bangun . ahhh tidur sekejap gila wey ! first bnda yang aku buat text SAYANG AKU  ! lpas tu baru lah iron baju .. tapi tk ape , bgun , mandi , siap -2 =) than salam dgn saudara -2 , dapat duit raya ! semua stok bg rm5 jee ! haha ~ memang best gilaa time kat kampung nie , lepas sembahyang raya semua excited nak tangkap gambar . semua dah ready dah !

                                                              MY BIG FAMILY ='D

FAMILY MAK LONG =')

                                                                 ANGAH FAMILY ;')

SERIESLLY , happy gilaa time nie , sejujurnya memang kbnyakkn cousin -2 aku semua lelaki , sikit jee perempuan . see , tgok gambar nie , semua cousin -2 lelaki =')


cousin perempuan .

haha , tiga orang jee cousin perempuan , ad lagi dua orang naqilla n najiha tk raya sekali =( hee sikit jee berbanding cousin lelaki .


lepas seronok bergambar , semua siap -2 nak pergi veraya dekat kampung sebelah , rumah sedara . memang best bergurau dengan cousin -2 , berphotoshoot , bukan nya selalu dapat raya ramai -2 macam nie , baru tahun nie dapat rasa keseronkkan beraya macam nie , =')

yesss ! the ohsemm one ! hee ~ with DANISH , my cousin =') ilone him ! 

hee , nie dengan pakcik aku , HAIKAL HAIRUDIN . my pak ngah haikal =')

DANISH and HARZIQ .

nabil and harziq =') my cuties brothers .

hee n now end of the story , sampai lah raya kedua kitorang berjalan -2 beraya ruma sanak saudara , fuhh penat woooo ~ kaki nk trcabut dah time raya tu , dah lah aku pkai hill  , memang jalan punn dah macam ap jee . raya kedua malam dah balik KL =( kat KL memang tk best gilaa , tk ade orang punss ! huh , raya ketiga tu satu hari tidur jee , bangun , mandi , makan , than tidur sampai malam tk pergi mana -2 pun =( raya keempat pun macam tu , ya allah sumpah bosan ! now raya keempat kerja aku oonl jee , than makan , kejap lagi tidur=( tu lah kerja aku bila dkat KL ! minggu depan myb pergi beraya with kawan - kawan , n bye assalamualaikum . =')



The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • my super dumple batman :')
  • semua dah tak akan kembali :'(
  • sebab -2 saya jatuh cinta with  ♥ASYNOR HAZIM HAZI...
  • comel nya kamii ~
  • mokk mokk birthday :D
  • my life story
  • KAU DAH BERUBAH ! :'(
  • hey -2 . assalamualaikum ! :D huyy ! korang sih...
  • secreat of my life :)
  • secreat of my life :)

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)