| Litter star world |
My New Husband ^^



Haloooooooooo ! Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakhatuhh ! jawab eh jangan tak jawab ='P ! heeeeeeeeeeeeee ~ terasa happy , tak tahu kenapa  , now nak story pasai seorang lelaki yg sekarang nie dah bertakta di hati ini , cehhhhhhh ~ ahahaha *troll face ! mybe dy tak seCOMEL , pakwe korang , and tak seHENSEM pakwe korang . orang kata cinta mengikut hati dan perasaan bukanya ikut paras rupa kan kan ? baru lah cinta tu boleh kekal lama? insyaAllah aku cuba stay dengan dy lamaa , =') see? nampak gambar kat atas tu? HAIKAL B,HAMDAN , 14teen , smkSB . serioslly aku tak pernah kenal hati budi dy sebelum nih , apa yang dia suka apa yg dia tak suka semua aku tak thu , lagi pun sebelum nie aku tak pernah pun IM , or TWEEt dengan dy nie , just selalu nampak dy dekat TL je lah . tetiba malam kelmarin aku kena twitlimit , dah tak thu nk buat apa gi lah kacau orang -2 kat fb dengan hanya menggunakan *smile* termasuklah dy , and dy pun reply , and , IM biasa -2 je , takdek lebih pun , tu pun sekejap ! esok tu dy cakap dy suka aku , and melamar aku ? and dy cakap di ikhlas ! hikhik . lagi pun tengah single saja je test si Haikal nie , 30-11-2012 fully taken by 'HIM' ! manalah thu ngamm pulak bila dah couple , hehe, jujur lah kann , sebenarnya time aku terima Haikal nie aku tadek langsung perasaan 'SAYANG' kat dy , lagi pun time tu aku tak kenal siapa dy tapi main accept je , HAHA ! hati aku rasa aku boleh terima dy and aku terus terima , lepas dah couple tweet semua baru lah ada perasaan sayang tu , sayang datang tetiba tuu ! wuhh ! k now , dy aku punya and please jagan ambil dy dari aku , only him in my heart ! acecehhhhh ! xP okay okay dah bnyak gila merapu , aku harap aku dapat jadi yg terbaik untuk dy =') iloveyou damn much ! HAIQAL HAMDAN IS MINE ! <3

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • hati terluka ='(
  • I LOVE YOU , I WILL MISS YOU DEAR =')
  • imissyouuuu !
  • nak gemok balik !!!!
  • hari raya =)
  • my super dumple batman :')
  • semua dah tak akan kembali :'(
  • sebab -2 saya jatuh cinta with  ♥ASYNOR HAZIM HAZI...
  • comel nya kamii ~
  • mokk mokk birthday :D

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)