| Litter star world |
*two month*krik krik


Assalamualaikum ! halloooo worldddddd !!!! *krikkk krikk* ehh ? jawaplah salam tu dulu :P hehe , lama gila tak update blogg nie , serioslly rindu na berblogging :') korang apa khabar? sihat? harap sihat lah kan -3? and now aku nak story sikit nie , nak tahu? tengok gambar atas tu ? jangan tgok lama-2 nanti terpikat pulak xD *kidding*  30/01/2012 , semalam aku dengan HAIQAL dah 2 bulan . tapi rasa macam dah lama couple , alhamdullilah , bersyukur sesangat walaupun baru 2 bulan tak banyak masalah yg berlaku :') harap relay kitorang nie kekal lama and bertambah sayang antara satu sama lain really hope that ! :') tepat pukul 12 malam je sebelum na tidur tu haiqal dah send text panjang for anniversary kitorang memang terharu sangat that time ! heeee ~ kira ok lah dy ingat , timme satu bulan tu dy tak ingat langsung nak wish , sampai dah malam baru dy ingat ! haihh time tu memang satu haru tadek mood , merajuk lah katakan , hehe sampai dy dah wish baru lah tak moody dah, saja nak manja -1 xD haha . okay , aku dengan dy baru 2 bulan kira hubungan kitorang nie still dalam kategeri baru lagi lah kan, baru 2 bulan kenal dy rasa macam dah kenal setahun dua tahun , dy always buat aku tersenyum , bila aku moody ada je benda yang dy buat aku rasa happy , tak menyesal terima dy dalam hidup aku ! and alhamdullilah sejak dari hari pertama kenal dy tak ada langsung ganguan dari mana -2 manusia atau sesape pun lah :) walaupun dah dua bulan dengan dy , date baru dua kali je ! rumah tak lah jauh mana pun , dy selalu ajak jumpa tapi .... hm, ntah tapi takpe haiqal faham aku :')

 dear , I LOVEYOU !! hehe , 30/11/2012 tarikh nie mohon awak jangan pernah lupa ! :* ok tu khas untuk awak haiqal , awak saya sayang awak tau? hope kita kekal lama and harap awak ingat janji-2 kita k?  harap awak baca blogg saya yang tak seberapa menarik nie :') ikhlas dari saya nie , heeee ~ ok , thanks sudi lawat blogg nie , thanks for reading , :')

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • My New Husband ^^
  • hati terluka ='(
  • I LOVE YOU , I WILL MISS YOU DEAR =')
  • imissyouuuu !
  • nak gemok balik !!!!
  • hari raya =)
  • my super dumple batman :')
  • semua dah tak akan kembali :'(
  • sebab -2 saya jatuh cinta with  ♥ASYNOR HAZIM HAZI...
  • comel nya kamii ~

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)