| Litter star world |
hati terluka ='(

Assalamualaikum . hmm , pernah kena game tak ? best kena game ? mesti sangat menyakitkan right ? now story nie bukan pasal orang game aku atau apapun , story pasal Hazril . rasanya macam aku dah kena tipu dengan dy ! dy always cakap yang dy sayang aku , tak akan cari orang lain dy nak aku sorang , macam macam lagi , tapi ? hmm , memang sedih sangat bila rasa macam ditipu dengan orang yang ita sayang , suka , lagi -2 ex yang baru jea break tak sampai sebulan .. jujur lah memang aku nak terima dy balik dalam hidup aku , bila fikir kan apa yang dy cakap macam dy betul -2 sayang aku , tapi kenapa dy buat aku macam nie ='( dy layan prempuan dekat fb , sedangan aku tak layan pun orang yg aku tak kenal ! tapi dy ? k aku still sabar bila on fb dy check inbox dy , dy im dengan perempuan , k aku sabar , sebab tak ada yang mencurigakan , just im biasa -2 , tapi , bila baca im dy dengan sorang perempuan nie , memang , menyakitan ! NADHIRAH ! siapa perempuan tu ? mula mula tengok dorang im , hazril yang tegur dulu than , mula lah dah hazril cerita yg dy sedih sbb break dengan aku !  tak perlu cerita kn! than perempuan tu kononya pujuk , perhh mmg menyirap gila gila gila that time ! ='( boleh pula hazril tanya , "Andai saya mintak couple dengam awak , awak terima tak" see ? nmpa sangat hazril nak kan perempuan tu kan ? sobsob ,and pagi td try buka fb hazril lg , ada inbox dari NADHIRAH ! tetibe je tulis "lol :P " mesti sblum tu dorang ada im kn ? tapi aku dah tak boleh baca ! hazril dah delete ! knp delete ? mesti ada something "SWEET" kan ? ya Allah , kenapa orang yang aku sayang sangup tikam aku dari belaang ? kenapa dy sanggup tipu aku ? dy dah bg harapan sepenuhnya untuk getback balik bila dah sure nk terima bnda nie berlaku ? kenapa ! ='( hazril , batter jujur lah jangan lah sakitkan hati aku , aku dah cukup brharap yg kau tunggu aku , tapi harapan tu sia -2 , hm aku tak boleh nk halang kau , aku tadek HAK dah sekrang ! aku just mampu tengok kau bahagia dengan Nadhirah ='( , kbye .

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • I LOVE YOU , I WILL MISS YOU DEAR =')
  • imissyouuuu !
  • nak gemok balik !!!!
  • hari raya =)
  • my super dumple batman :')
  • semua dah tak akan kembali :'(
  • sebab -2 saya jatuh cinta with  ♥ASYNOR HAZIM HAZI...
  • comel nya kamii ~
  • mokk mokk birthday :D
  • my life story

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)