| Litter star world |
Happy our Anniversrry Sayang !


Assalamualaikum peps ;) ehemm-ehemm! mohon jawap salam tadi tu dulu :P *gurau* wkwkwkwkw and now i'm HAPPYYYYYYYY !!
All of my post kebanyakkan semua pasal loving-2 righ? hikhik . seriouslly now i'm deeply in love ! Cinta memang datang tanpa diduga , and cinta juga pergi tak kan diduga CEHHH! XD
nampak gambar kat atas tu? heeee , nama dy Muhammad Haiqal Bapak dy nama Hamdan kira my Father in-law lah , hahaha! gambar kat atas tu aku tengok dy nie macam nak tidur je,  -.- dah tak tahu nak letak gmbar apa, kira ok lah nie, hihi. nak cerita about relay aku dengan dy :') semalam 30/3/2013 hari yang paling bermakna bagi aku :) aku genap 4 bulan dengan dy , HAPPY OUR ANNIVERSARRY BIY'S !syukur alhamdullilah kira lama jugak laah relay aku dengan dy. Aku tak pernah menyesal terima dy , aku terima segala kekurangan dy , aku sayang dy sama macam aku sayang family aku *serious* !!
He is caring person, always takecare about me , and i happy with him :') dy sealu ambil berat tentang aku, nasihatkan aku, jaga aku dengan baik, banyak lah. dy terlalu baik dimata aku, tak tahu pulak dimata orang lain kan? aku sabar dengan perangai dy , aku terima segala kekurangan dy, yang paling aku selalu sabar dengan 'banggang' nie bila text dengan dy malam-2 selalu sangat tidur tak bagi tahu ! kalau dah 20 minit tak repl text maknanya dah mimpi indah latu, haihh. aku nie memang dah terbiasa tunggu dy repl text sampai nak terpejam mata nie, nasib baik future husband,kalau tak dah lama dapat freekick :P hahaha
tipu lah kalau kata kitorang tak pernah gaduh, ada tu memang ada ,tapi tak selalu lah, 1 bulan sudah berlalu ,2 bulan pun dah berlalu ,3 bulan pun dah berlalu and 4 bulan baru saje berlalu , really hope akan bertemu pada 30/4/2013 genap 5 bulan. insyaAllah, Amin, if aku solat aku tak pernah lupa untuk doa kan hubungan kitorang. :') teringin nak couple sampai setahun ,dua tahun, selamanyake? kalau dah tertulis dy jodoh aku, kahwin lah aku dengan dy nie, hehe, 4 month! yeayyy yeayy *lompat* dah banyak rasanya aku merepek, maaf lah kalau ada typo diatas faham-2 kan jla ea? hihihi. 
Akhirkata , I LOVEYOU MUHAMMAD HAIQAL !! *JERIT*
Special date: 30/11/2012-30/03/2013 :*

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • *two month*krik krik
  • My New Husband ^^
  • hati terluka ='(
  • I LOVE YOU , I WILL MISS YOU DEAR =')
  • imissyouuuu !
  • nak gemok balik !!!!
  • hari raya =)
  • my super dumple batman :')
  • semua dah tak akan kembali :'(
  • sebab -2 saya jatuh cinta with  ♥ASYNOR HAZIM HAZI...

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)