| Litter star world |
I LOVE YOU , I WILL MISS YOU DEAR =')

Hai , Assalamualaikum =') haciuwwwwwwwww *bersin ! huh ! fuh - fuh kasi tiup sikit , nie pun dah bersawang dah pun .. hehe .. memang lama gila dah tak update blogg nie , terasa rinduuu ~ banyak story sebenarnya , tapi nk buat macam mana nie baru berkesempatan nak update =') hmmm , now nak story about 'HIM' you know who? sekarang bukan lagi Asynor =') sekarang pasal my new 'BOIFRIEND' Ehhhh ? hmmm sekarang dajh jadi ex ='(


DETIK TERINDAH ......


Sungguh indah bila bersama
Merasa sungguh bahgia
Bersyukur pada yang esa
Di atas pertemuan ini


Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi
Dan walauapapun rintangan melanda
Ku harap kita kan tempuhi bersama
Seadanya kau dan ku berjauhan


Membina mahligai seindah permata
Yang kita impikan berdua selamanya
agar kita kecapi bahagia


Ku berjanji akan terima
Seadanya dirimu
Keinginanku setia padaku
Kemarilah wahai sayangku
Kan ku cium tanganmu
Sebagai tanda kaulah kekasihku


Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi




see ? nampak lirik lagu tu ? hmm , Muhammad Hazril Bin Azmi yang bagi aku lagu tu , dia classmate aku .. ^^ aku always dengar sblm tidur lagu tu ..sejujurnya aku still sayangkan dia . sebenarnya aku tak nak kehilangan dia ='( tapi terpaksa lepas kan dia , aku tak nak dia gagal sebab aku ! aku dengan dia bersama dari 9.9.2012 - 10.11.2012 sekejap right? hmm nak buat macam mana , serieslly imissyou Hazril ! ! aku rindu nak .................

               *On The Phone dengan dia =(
               *Mesej setiap hari macm first couple=(
               *rindu nak dengar dia nyanyi untuk aku =(
               *Rindu nak main kenyit mata dengan dia kat Class =(
               *Rindu nak mai tumbuk-2 , pukul -2 dengan dia =(                          *Rindu nk tengok dia cakap dengan batu bila aku senyap tak layan diaa ='(
 *Dating dengan dia ,jln -2 layan kerenah dia yg suka mengusik +kelakar =(
               *Rindu nak bergurau manja dengan dia ='(
               *Rindu nak buli dia , marah dia ='(
       *Rindu nak tengok muka dia bila aku mintak break(gurau-2) ='( 
               *Rindu dapat meses "GOOD MORNING SAYANG'' ! ='(
               *Rindu nak tengok muka dia , merajuk ='(
               *Rindu nak CIUM tangan diaaa ='(
               *Rindu nak suruh dia beli kan cadbury ='(
               *Rindu nak ajak teman pergi kedai ='(
               *Rindu nak suruh dia belikan 'GAS' kat block B ='p

       semua rindu ! lepas nie semua ni dah tak ada dah ='( , memang aku yang mintak perpisahan ini berlaku , tapi kenapa aku perlu menangis ? that means aku sayang dia lah kan, siapa tak sayang ex right ? dia lah orang yang sanggup tahan dengan perangai 'BODOH' aku ! Aku marah dia , dia okay je cool je, Aku selalu sangat merajuk dia tetap pujuk , Aku selalu pangil dia gila , bodoh , kadang -2 termaki semua . semua tu pernah aku cakap kat dia , tapi dia tak amik kisah , dia tetap tahan dengan perangai 'BODOH' aku ! kalau laki lain mesti dah tak tahan dah kan ? mesti dah mintak break than tinggalkan aku , tapi dia lain , dia betul-2 nakkan aku! aku ni je yg............... hmm dia tak pernah langsung ungkapkan perkataan *BREAK* kat aku .. so , dah nmpak dia sayangkan aku , tapi aku nie yang ego sebenarnya ! mengada ! , hmmm ," awak ? saya sayang awak . saya nak mintak maaf kalau selama nie saya selalu buat awak sakit hati , marah awak , TERmaki atau apa saja , harap dimaafkan , sebab semua tu tak sengaja ='( i'm sorry ... " awak jangan sedih -2 , saya sentiasa ada kat blkang awak untuk support awak , saya lakukan semua nie sebab saya sayang awak ! saya terpaksa ''  And now hubungan kitorang sebagai 'SAHABAT' hmm aku pernah cakap dekat dia , 'BIAR KITA PUTUS DALAM PERCINTAAN , TAPI JANGAN PUTUS DALAM PERSAHABATAN SEBAB SAYA MASIH MEMERLUKAN AWAK DALAM HIDUP SAYA LAGI ! I still love you , i swear that ! =') aku menaip dan menulis nie bukan untuk main atau pun meraihsimpati , hanya meluahkan apa yang ada , and terima kasih sudi melawat blogg yang simple nie , iloveyou MUHAMMAD HAZRIL , Assalamualaikum =')


The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • imissyouuuu !
  • nak gemok balik !!!!
  • hari raya =)
  • my super dumple batman :')
  • semua dah tak akan kembali :'(
  • sebab -2 saya jatuh cinta with  ♥ASYNOR HAZIM HAZI...
  • comel nya kamii ~
  • mokk mokk birthday :D
  • my life story
  • KAU DAH BERUBAH ! :'(

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)