| Litter star world |
my super dumple batman :')

assalamualaikum :)
hmm , kalau aku update memang tak lain tak bukan cerita pasal si'dia aku yang sorang nie lah ;) , now memang na story about him !
bismilahhirahmannirrahim ! aku ponn ta tahu kenapa aku dengan dy bnyak betul dugaan , dari dah first kenal ---> than couple --->and sampai dah break ? poning ehh kepala edenn , hmm , and now kitorg dah break tpy , sayang aku kat dy tak pernah berkurangan =') tpy myb dy dah benci aku , hmm aku redha apa yang dah berlaku , tp yang aku pelik sesangat nie , baru -2 nie aku ad lah baca blogg si ex dy nie , and aku baca street mgalir air mata ? ='( sobsob ~ tersentap bhaii baca , hmm , dy layan aku sama mcm dy layan ex dy kee ? arghhhh comfuse aaahh ! kadang -2 aku fikir sama kee nasib aku dgn ex dy ? hmm , aku ponn ta thu lah kenapa lah susah sangat nk lupa kan dy , bila cerita punya lah cerita , aku dah jd macam orang yang tak tentu arah ! huh ! hmm , bley jdy gila aa cegini ! jadi gila disebab kan terlalu sayang kan seorang lelaki ? seriess aa memang bley jd gila ! aku ponn ta thu kenapa aku nie memang susah gilaa nak lpas kan dy ? ex dy ponn mcm tu , now aku dah jd ex dy , so aku faham apa yang ex dy yg nadya tu rasa now =( myb siapa yang pernah couple dgn dy memang susah untuk lupa kan dy kott ! huh ! dear ? please remember this sayangiloveyou until die ' ! siries aku cakap memang tak bley lupaka dy ! sayang gilaa -2 nie , rindu sweet -2 moment kita dulu , alahaii rse nk buat air terjun lah pulak ! dear ex ' A H ' , aku tak nak kau jdy milik orang lain ? aku nak kau jd milik aku sorang jee ! please ? aku ponn ta thu aphal lah kepala otak aku asyk fikir pasal kau , dalam class tak hbis -2 nama kau jee yang aku tulis ! serieslly tahun nie nak ajak kau beraya dengan aku bley ? hmm , aku jelles tgok kau dengan prempuan lain ! terutama si ex kau , ='( ahahahaha series nie ! come back to me bebehhh ? aku ponn tengah fikir nie macam mne lah aku nak bukti kan bertapa sayang nya aku dkat kau ! hmm , aku ad bear besar ! bapak aku bawak balik ! aku ponn ta thu lah dy beli dkat mn , bear tu besar gilaaa , besar mcm aku =') setiap malam bear tu aku letak kat sebelah aku , than bila aku rindu kau aku peluk bear tu . bear tu gemok + comel !! muka bear tu macam kau ! pipi dy tembam macam kau , syokkk bila picit -2 bear -2 tuu ='D tpy lg syok bila aku peluk kau real -2 =( haaaaihhhhrindu gilaaaaaa ! tapi aku nak bg thu kau , aku sayang kau ! sayang sangat -2 ! aku still tunggu kau k ? iloveyouu =')

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • semua dah tak akan kembali :'(
  • sebab -2 saya jatuh cinta with  ♥ASYNOR HAZIM HAZI...
  • comel nya kamii ~
  • mokk mokk birthday :D
  • my life story
  • KAU DAH BERUBAH ! :'(
  • hey -2 . assalamualaikum ! :D huyy ! korang sih...
  • secreat of my life :)
  • secreat of my life :)

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)