| Litter star world |
semua dah tak akan kembali :'(

feel so sad ! hmm . 3 /08/2012 <--- tarikh nie , that day aku kehilangan seorang insan yang aku sayang ! ='( evant aku still blum sedia , myb memang salah aku , tpy aku dah cubaa yang terbaik untuk dy . tpy aku gagal ! ! gagal ! ! aku nk jd orang yang bley heppy kan dy , tpy aku dah gagal nk buat semua tuu ! ='( aku blum bley trimaa hakikat yang dy dah tinggalkan aku ='( aku sayang dy lebih dry apee yang aku pernah sayang , =( hmmm , harapan akuu nk pergi bazar dgn dy sesamaaa , pgy open house rumaa dylaa sesama dgn dy semua tuu dah musnah ! ! memang thun nie aku berharap sangat bley beraya dgn dy , tp semua tu tinggal kenangan , akuu rinduu dy . selalu timee mcm nie aku dah busy mesej dgn dy , tp sekarang nie fonn aku senyap ! tak berbunyi langsung ! ='( dy dah lupakan aku kee ? sedangkan aku tgh rinduu dy gila babii nihh ! ='( aku tak bley trima apa yang dah jd nie ! aku still berharap dy akan jaga aku mcm mana dy jaga aku time kitorg couple ='( seriessly miss him so much ! aku berharap sangat akan getback blik dgn dy , tp ............... semua tu mcm tak akan berlaku ! tak akan ! ='( dy dah ludah tak akan nk jilat blik kan ? tp aku still menunggu dy ! aku sayang dy ! dy lah orang pertama aku setia ! ! aku tak bley lupa kan dy . memang tak bley ='( rinduu nk jalan -2 dgn dy . sekarang dy dah tak adee , siapa nak msej aku ? call aku ? pagi -2 msti dy akan cakap ''morning beby'' tp pagi tdi fon aku kosong ! tak ade satu msej punn ='( tgok fonn , than nagess . tu lah kerja aku setiap hari . aku still nak dy jadi milik aku , myb dy yang terakhir dlm hidup aku . aku nk single , aku akan tunggu dy ! aku still berharap dkat dy ! ! ='( sayang aku kat dy tak akan pernah pudar , dulu kita pernah jjy kan kita tak akan berpisah ? tp semua tu dah tinggal kenangan ! bnyak sweet moment aku dgn kauu . msej sweet -2 kau aku stil simpan , msej kau dgn aku dah beribuu ! aku ta nak padam , setiap hary aku baca ='( time kita gaduh . time kita berangan , time kita sweet -2 semua tu aku baca blik , hmm gmbar kau still blum buang , aku tak akan buang ! screen lock aku tetap gmbar kau . video yang kau nyanyi nsetiap malam aku tgok :'( , background twitter aku stil gmbar kau ! aku tak sanggup nk tukar , biar lah orang nak cakap aku SS or what ! aku peduli apa , dah aku memang tak bley lupa ka kau :'( hmm , kalau bley aku tak nk kau cari pengganti aku , aku tak sanggup tengok orang lain memiliki kau sayang , kau kena igat aku still sayang kau , aku still berharap yang kau akan jady milik aku balik ! iloveyoouuu + imissyouu :'(

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • sebab -2 saya jatuh cinta with  ♥ASYNOR HAZIM HAZI...
  • comel nya kamii ~
  • mokk mokk birthday :D
  • my life story
  • KAU DAH BERUBAH ! :'(
  • hey -2 . assalamualaikum ! :D huyy ! korang sih...
  • secreat of my life :)
  • secreat of my life :)

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)