| Litter star world |
comel nya kamii ~

hi , assalamualaikum semua :)
terima kasih laa sebab sudi tgok blogg aku yang tak berapa lawa :)
nie nak story pasal zaman budak -2 dulu , time umur aku 5 n enam tahun  !
best friend ? yess ! time kecik -2 dulu aku ade best friend . k aku suka kawan dengan dy ! suka sesngat !
dy baik ! until now kitorg still rapat mcm dulu ! ilove she so much ! hikhik ! time kcik -2 dulu dy omey sesangat ! nak thu sape tak ? korang rase ?? hee , nme dy MAISARAH BINTI JAHID , umur empatbelas tahun , kami sebaya ! ! ! :D


ini kami , dy comel ! n aku lebiyh comel dari dy =P


 see ? yang belon kaler hijau tu laa dedik omey tu ! n belon kuning tu aku :)


hikhik aku buat muka tenuk time tu ! :P time nie kitorg tak dpt satu geng :( tp kitorg ttp bersam :'D


nampak kan ? dimana ada aliah sahira , di situ ade maisarah :') 


time sambut birthday kitorg time bulan 5 =) 



hehe , time nie muka semua hbis penat ! terutama muka aku blurr -,- HAHA :'D


 comel kan kitaaa ? weee ~ sayang kau maisarah ! banyak lagy gambar sebenarnya , tp masa tak mengizinkan , :') kau thu aku memang sayang kau ! walau pown kita suka gaduh -2 dulu , aku tetap berkawan dengan kau kan -2 ? hikhik ! dulu kitorang pernah berebut boifriend! hikhik , kelaka kan bila cakap balik !
nama budak lelaki tu AMIRUL AFIQ ! hee that time , dua -2 suka sama suka , =p dah la muka laky tu sweet sesangat ! sampai mai pown turut tergoda !, =D tapi laky tu pilih aku ! padan muka mai ! =p hohoho ! bru lima tahun dah gatai ! =D  n lepas 5 tahun aku pindaa sekolah =( dah tak sama sekolah tadika dengan mai n kengkawan yang lain =( aku pindahh sekolah smart readers kids ! time nie kitorg still rapat jugak . selalu main barbie doll kat depan pondok , depan ruma aku ! :'D sumpah rindu time nie mai ? kita main sesama , gurau nersama , aina pown ade sekali :') tapi time ade ainaa , kita selalu gaduh bersama kan -2 ? :'D tapi kita suweetttt ! gaduh macam mne pown kita tetap still kawan sampai sekarang :') dear MAISARAH , terima kasih sebab selama nie kau sudi membe dgn orang yang comel macam aku nie ! kita dah kawan lamee dohh , lama sesangat , so aku dah thu perangai kau , n kau dah thu perangai aku kan -2 , now , kita dah masuk sekolah menengah , dah form two kita jarang jumpa =( kau sekolah SB n aku BTS ! klau jumpa pown time hry ahad or sabtu jee , nie dah lama aku tak nmpk kau weh , IMISSYOUU ! sumpah tak tipuu ! :'( yess aku POYA ='P hehe , n lastt na tunjuk gmba kita yang da besarrr ^.^

                                                           


  

n muka dy still comel gilaa kan ?? sama lah dgn aku =D hehe , 
dahhhh ~ pinisshhh =D k kami dua -2 memang comel ! 
hee ~ wuitttt ! sorry lah klau kau tak suka aku tulis cegini mai , tapi aku suka ! kau tak suka g main jauhh -2 k ! =P g blik ruma tdo lg bagus ! HAHA , gurau -2 :') 
k k k babaiii :'D

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • mokk mokk birthday :D
  • my life story
  • KAU DAH BERUBAH ! :'(
  • hey -2 . assalamualaikum ! :D huyy ! korang sih...
  • secreat of my life :)
  • secreat of my life :)

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)