| Litter star world |
my life story

hari nie , 27 hari bulan june . hari yg paling mnyakitkan dan mnyedihkan . ='( tahu kenapa ?
aku bergaduh dengan mbe -2 aku  ! ! perkara tu perkara kecik jer . tibe -2 DIPERBESARKAN !  punca dy memang aku yang salah , memang aku mgaku aku salah ! tapi jangan lah korang buat aku macam nie . korang melebih thu ta ! korang ramai aku sesorang tempat aku mgadu semua dekat asynor jee . dy je tempat aku cerita semua nya weh , bukan nya aku cerita kat dia sebab aku nak buruk -2 kan korang , tapi series time nie aku da ta de sesapa -=( korang thu tak korang dah malu kan aku ? korang nganjing aku lebiyh -2 , sampai orang yang tak de kena mgena pown termasuk sekali ! apa salah aku dgn orang yang tak de kena mgena tu ! ? sebab bnda nie jee kita gaduh sampai macam nie kan ? tak terasa diri sendiri bodoh ker ? korang tahu tak korang buat macam nie korang dah jatuh kan AIR MUKA AKU ='( korang sedar tak ! , mesti tak kan ? bukan nya aku nak cakap korang tak de perasaan ! tapi na MENGANJING TU AGAK -2 LAH WEH , JAGA LAH SIKIT PERASAAN ORANG , semua orang ade perasaan . korang sendri pown ade kan ? kenapa perlu kau ajak orang yang tak berkenaan join skali ? perlu ke kau buat semua tu ? kee kau buat semua tu sebab kau memang dah berniat nak kena kan aku or malu kan aku ? kenap kau tak pgil sekali bapak aku , mak aku ke nganjing sekali ! ? korang MENGANJING kat TWITTER ! ! ! korang still tak thu ke twitter tu satu dunia bley baca ? cuba korang bayangkan , brapa ramai nya orang tgok kita macam tu ? korang memang lah tak terasa malu , habis aku nie ? wehh ! aku still ade maruah , aku ade perasaan . aku still hidup kat dunia nie ,  aku belum mati lagi ! so aku dapat rasa , sebab aku ade perasaan n maruah ! ='( korang mesti tak pernah terfikir perasaan aku time tu kan ? cuba korang jadi aku , macam mne lah korang rasa ! wehh . sumpah ramai orang MENTION ! MENTION K MENTION AKU KAT TWITTER TIME TU ! DORANG SIBUK TANYA KENAPA ? aku na cakap salah , aku ta cakap pown salah ! tapi aku tak cakap pown . ! seteruk -2 aku , aku tak pernah buat korang malu sampai macam nie kan ? weh , kau kena igat . perasaan orang tak boleh nak buat main -2 . kau jaga perasaan orang , orang jaga perasaan kau balik ! renung -renungkan la ~ aku memang tersentap gila tgok dena update status macam tu . lpas tu kau comment sampai macam tu ? AKU BUKAN KAWAN KAU ? KAU SURUH AKU MAMPOS ? see ? aku still hidup kau suruh aku mampos ! kalau aku mati mesti lah korang happy kan ..
dimata korang aku nie teruk ke weh ? teruk sangat ke aku nie ? aku jahat ? aku thu aku tak bley nak happy kan korang , sorry k sorry . kadang -2 aku selalu terasa dgn korang , korang semua 1 class aku jee terpingir ! pape storry pasal korang semua aku tak thu . k aku tak kisah aku senyap jee . tapi pape storry pasal aku semua aku storry kat korang . hm myb aku sesorang , korang ramai . hmm ~ aku pown tak sangka kita bley gaduh sampai macam nie , ! memang aku yang salah aku mintak maaf k . tp please lah jaga maruah + perasaan + air muka orang ! kbye assalamualaikum ~

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • KAU DAH BERUBAH ! :'(
  • hey -2 . assalamualaikum ! :D huyy ! korang sih...
  • secreat of my life :)
  • secreat of my life :)

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)