| Litter star world |
KAU DAH BERUBAH ! :'(

*asalamualaikum :') sebelum bace post nih , tekan read more yg kat bwk post nih :')*







SERIESSLLY KAU DAH BERUBAH SAYANG !


NAK KAU YANG MULA -2 AKU KENAL ! :'(


HMM , kenapa kau berubah dengan bergitu menyakitkan hati aku ! aku dah terlalu sayang kan kau ! kau berubah dengan sekelip mata !! aku nak kau yang mula -2 aku kenal dulu  , dah bnyak aku perhatikan kau , bila kita text selalunya aku yang selalu balas lambt , tp sekarang kau pown same , bila aku call kau , kau susah sgat nk agkt , knpe ? ? ? kau berubah dgn bergitu cepat b !
kalau bley aku nak kau yg dulu ! aku percaya kau setia dekat aku , aku percaya dgn apa yang kau selalu cakap . tp please lah jangan hampa kan aku , aku percaya kau 85% <-- tapi aku tak bley percaya kau 100% sebab aku tahu kau mesti pernah tipu aku , tapi kau kena igat yg aku SETIA dekat kau ! :'( hanya kau kat dalam hati aku b ! KAU THU TAK PERASAAN AKU BILA KAU DAH BERUBAH ?  aku seday sesgat -2 ! aku takut kau tinggalkan aku ! takut ! ! ! sebab aku sayang kau gila barbie tahu ta ! aku tak sanggup kehilangan kau b , selalu bila malam kau dah mgntuk kau bg tahu aku , sekarang ????? tgok malam nie ? same macam hari -2 yang lain , kau tak bg thu pown yang kau mgantuk kau street tido ! ! ! bila aku call kau , selalu nya kau agkt , tapi sekarang ? kau tak pernah nak agkat bila aku call kau malam -2 ... alasan kau , fon silent , hm .. kau sedar tak yg kita dah lame tk gayut lame -2 ? mesti kau tak sedar . . . aku tak salah kan kau , tapi aku just kecewa dgn sikap kau b :'( kecewa sgat -2  , andai lah aku mati , mcm mne lah keadaan kau nti ... mungkin kau trus lupa kan aku , mesti senang dapat pengganti aku :'(  nak ke nti kau datang ziarahi aku bila aku dah tak ade kat dunia nih ?  nak ke kau pimpin jenazah aku sampai aku da betul ditanam ? :'( nak ke kau datang tgok kubur aku ? nak ke kau baca kan yassin untuk aku ? nak ke kau bersih kan kubur aku ? nak ke kau tgok gmbar -2 aku ? nak ke kau jenguk family aku ?  :'( aku takut kau terus abaikan aku bila aku dah tak ade nti . kalau bley bila aku dah tak ade aku nak kau selalu datang melawat aku , aku nak kau sentiasa ade disisi aku walau pown aku dah tak ade , or kau akan happy bila aku dah tak ade nti ? emmm ~ aku rindu kau yang dulu ... aku nak kau yang dulu balik ! ! ! bley tak kau berubah ? dulu kau selalu lah jugak bg aku cadbury , tapi sekarang ? kau tak kisah pown , :( aku selalu kluar kan air mata aku sebab kan kau b , aku bukan mgade -2 na nages sebab kau ! aku nages sbb aku betul -2 kecewa dgn sikap kau ! kadang -2 aku kecewa jugak dgn sikap aku sendiri ! tapi kau ? hmm , sekarang nie aku banyak fikir bukan -2 tentang kau , tapi aku diam je , aku harap kau tak curang kat belakang aku  , kalau bley aku nak kau tuka sesi persekolahan ! aku nak kau pergi sesi petang ! bley tiap -2 hari aku tgok muka kau , :'( kau sesi pagi , aku tak tahu ape yg kau buat kat sekolah tu , bukan aku tak percaya kau , tapi aku takut ~ aku takut kau diam -2 curang kat blakang aku , hope kau tak macam tu :')


    *rindu nak kau post yg sweet-2 dkt wall aku*    
      
                    * rindu kau yang dulu*


       *please jangan curang kat belakang aku*


  *rindu nak gayut dengan kau lama -2 mcm dulu*


  *rindu nak dengar kau nyanyi bla aku merajuk *


                   *rindu nak renung muka kau *


       *rindu kau tanya apa beza KLCC dgn aku*




   *AKU TAK NK KAU CAKAP KITA BREAK*




   
                        iloveyou somuch :')


             berharap sgat -2 kau tak game aku 


                   aku tahu bukan tu niat kau 


               hope lepas nie kau berubah k ! 


                * ASYNOR HAZIM HAZIQ *
                                   
            -18/06/2012 1BULAN N 12 HARI -


The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • hey -2 . assalamualaikum ! :D huyy ! korang sih...
  • secreat of my life :)
  • secreat of my life :)

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)