| Litter star world |




hey -2 . assalamualaikum ! :D huyy ! korang sihat ??? hee ~ hope korang sihat k !
nampak lambang SUPERMAN tu ?? hehe , nih na tanya nih , korang ade ❤ SUPERMAN ❤ ?? alahhh ~ SUPERMAN yg boleh jage korang , yang boleh menyelamatkan korang tu ? bukan superman yg terbang -2 , terlompat -2 tu tauu ! hehe ^.^
kebanyak kan remaja -2 yg kat luar sane tu , mesti dah ade superman kan -2 ? hee , maklumlah . remaja -2 macam kita nih kan dah mula gatal - gatal + gedik - gedik ! dah berangan nak kawen kan -2 , haha . sama lah macam aku nie tp aku belum nak kawen lagi , still young  k ! hehe  , gedik je tahu aku nih . belajar malas ! ape lah aku nie , :D tapi aku tak pernah sesekali abaikan pelajan aku ! maklum lah nak jd orang yg berjaya lah kate kan ! hewhew ~ :P hehe . btw, sejujur nya , aku telah memiliki ❤SUPERMAN❤ tersendri .. hee , :D dan aku telah dimiliki oleh seseoarang !!! , klau korang ade bace post aku yg sebelum nih myb korang dah thu siapa dy kan -2 ! acececehhh . cintan cintonn aku tu lah , yang muka dy comel - 2 tu :P kenal tak -2 haha ! dy tu milik aku sorang jer ! siapa nak dy meh sini aku sepak laju - laju ! hee , langkah mayat aku dulu ea !!! siapa terasa , pg mati ! . dah knyataan A H H tu milik aku SORANG ! so KEPADE SESIAPA YANG BERKENAAN , JANGAN NAK BERANGAN NK DAPAT DYE YE :'D ! ! ! :P tgu aku nie betul -2 mati dulu ^.^
bukan ape , sebab aku love -2 sangat dekat mushuk aku tu ! tak sanggup kehilangan dy ! semua orang mesti tak nk lepas kan SUPERMAN dorang kan ? same lah macam aku nie , aku mmg tak nk !!!!!! siriess aku cakap ! :D aku dah cukup setia dah dgn A H Haku nie n dah terlebih SAYANG  dekat dy ! aku sentiase igat dy cakap *SAYANG ILOVE YOU TAU? JANGAN SESEKALI SAYANG ORANG LAIN SELAIN ALLAH AND FAMILYDY JE TAU ! :')* aku save msej yg dy bg nie ! sebab suka bace msej nie ! :'D


lastly nak cakap ❤
ILOVEYOUSOMUCH
YOUAREMINE
NURALIYASHAHIRAISFULLYTAKENBY
ASYNOR HAZIM HAZIQ

The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : In a relationship ♥ ..

TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


My sweet classmate (2013) ♥

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • secreat of my life :)
  • secreat of my life :)

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Nur Aliya Sahira
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)